Rädda torsken – död eller levande
-
Arbeidspakke 6
The influence of visual and informational packaging attributes on consumer choice of fresh fish in Norway
CATCH: Markedsorienterte og bærekraftige verdikjeder basert på levendelagret torsk
Differences in harvesting and marketing strategies between Iceland and Norway
Effekt av ulike pakkegasser på forringende bakterier ved modifisert atmosfærepakking (MAP) av levendelagret torsk
CATCH Erfaringer/Utfordringer
Hvordan påvirker pakningselementer forbrukeropplevelser og kjøpsintensjon til eksklusiv fersk torsk
Sustainable seafood from aquaculture and wild fisheries: Insights from a discrete choice experiment in northern Germany
Packaging challenges and solutions with focus on fish
Benefit based segmentation of Norwegian seafood consumers: The inclusion of salient packaging variables
The Value of Product Attributes, Brands and Private Labels: An Analysis of Frozen Seafood in Germany
Fangsbasert akvakultur torsk – erfaringer og økonomi
Sustained competitive advantage based on high quality input
Sjømatnæringa som global næring – drivkrefter, utviklingstrekk og framtidige muligheter
Økonomisk organisering og førstehåndsmarkedet
Interdisciplinary Research: Good on paper, but how good do we need to be in practice?
Torskeprogrammet – anbefalinger og forslag til tiltak
Verdikjedetenkning
Skrei og mølje; naturens merkevare
Førstehåndsmarkedet
CO2 tar fiskebakteriene. Tilførsel av CO2 kan få ferskpakket fisk til å holde seg fersk lenger.
CATCH – optimalt verdipotensial for fangstbasert akvakultur
Kan vi få 40 kroner kiloet for norsk torsk?
CATCH
Kompetansefortrinn på Island
Strukturutviklingen i torsketrål- og ringnotflåten
Capture based aquaculture for cod: The CATCH project
Capture based aquaculture on Arctic cod – state of the art
Levendelagring av villfanget fisk
Strategisk næringsøkonomisk analyse i marin sektor